zondag 10 april 2011

Mannequin

I got myself a mannequin!
I wanted to have one for some time, and had been nagging about it to my boyfriend every once and a while. So, now I have one. I already love the idea to dress it up with lolita! 
I already dressed it up ^^ Too bad not all my dresses fit..I wanted to put on my white dress, but the mannequin is too big!

Here is a outfit shot, with the dressed mannequin. Excuse my lack of make-up!
I must be crazy, but I want to give my mannequin an name. Got some suggestions?


3 opmerkingen:

  1. Leuke aanwinst :D! Ik wil ook al een tijdje een paspop, om die aan te kleden met lolita.
    Maar omdat ik over 2 weken jarig ben krijg ik die van mijn oma haha,

    Maar is de pop heel erg breed?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat die een normaal formaat heeft..
    De maten van de paspop zijn 87/88 cm buste en een taille van 72 cm.

    maar mijn maten zijn wat kleiner, vandaar. Mijn witte jurk past mij precies en heeft geen shirring.
    maar de jurk die de paspop aanheeft, heeft wel shirring, dus die lukte me wel om aan te krijgen. Maar vandaag ga ik het weer een poging wagen, je moet er ook handigheid in krijgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oow ok ;) want ik krijg waarschijnlijk ook die paspop en dan past mijn nieuwe jurk en jammer genoeg ook niet op :(
    mijn maten zijn ook net wat kleiner, en die jurk heeft ook geen shirring. dan maar een andere jurk erop haha!

    succes :P!

    BeantwoordenVerwijderen